Aceste Termene și Condiții Online sunt valabile exclusiv pentru achiziționarea Bunurilor și Serviciilor YOURSPACEDESIGN SRL, denumite în cele ce urmează “Bunurile/Produsele” și “Serviciile”, afișate pe site-ul great2design.ro și comercializate online.
Vânzătorul – YOURSPACEDESIGN SRL
Utilizator – orice persoană fizică care a împlinit vârsta majoratului sau persoană juridică, legal constituită, înregistrată pe site, direct sau prin reprezentanții săi legali, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Online.
Cumpărător/Client – poate fi orice persoană fizică care a împlinit vârsta majoratului sau persoană juridică ori entitate legal constituită, care își creează un cont pe site, care are sau obține acces la conținut prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic etc.), în baza creării unui cont și/sau a unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care, acceptând Termenii și Condițiile Online, efectuează o comandă validă pe site (inițiază, completează și finalizează o comandă). Înainte de a fi Cumpărător/Client, orice persoană fizică, juridică sau entitate legal constituită care își face un cont pe site devine mai întâi Utilizator.
Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului/Cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul acestuia în site (comenzi, facturi, garanții pentru bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.
Coș/Coșul meu – secțiune din cont care permite Utilizatorului/Cumpărătorului să adauge bunuri și/sau servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care bunurile și/sau serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea comenzii, Utilizatorul/Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a bunurilor și/sau serviciilor prin primirea de comunicări comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.great2design.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și/sau servicii.
Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu listat pe site, inclusiv produsele și/sau serviciile menționate în comandă, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat, inclusiv documentele aferente menționate în prezentul document.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a acestora. Comanda validă, confirmată de către Vânzător, conform celor specificate în prezentul document, constituie contractul.
Conținut – reprezintă:
– toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, care sunt deținute de YOURSPACEDESIGN SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare);
– conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumpărătorilor/Clienților de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului Cumpărătorului/Clientului, conform informațiilor de contactare;
– informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
– informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review/Părere – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui bun și/sau serviciu, redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă bunul și/sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către Vânzător și/sau producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un bun sau serviciu. Ratingul se exprimă sub forma de stele, fiecare bun putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui bun sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formulare adresată altor Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre bunurile și/sau serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în site, în pagina unui anumit bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse/bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la bunuri și/sau servicii adăugate în secțiunea „Cont/Coșul meu” sau „Cont/Favorite”, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către Vânzător către Cumpărător, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor și serviciilor, așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, asupra bunurilor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Link – legătură între documente/module/pagini aparținând site-ului (link-uri interne) sau între site și alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).
Drepturile Clienților/Cumpărătorilor, așa cum sunt prevăzute în OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, precum și în actele normative incidente în materie, nu sunt afectate prin prezentul document.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea comenzii, are rol informativ și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă, în sensul scăderii numărului acestora. Într-o astfel de situație, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna proporțional o parte din suma achitată.
Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător, de la Vânzător, prin intermediul e-mail-ului și/sau SMS, a notificării de expediere a comenzii.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe site vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziționate.
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Folosirea conținutului, inclusiv dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea acestuia, implică aderarea și acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termene și Condiții Online.
Utilizatorul/Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord și/sau a accepta documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment, cu excepțiile precizate expres în prezentul document. În cazul în care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă acceptul dat pentru document, trebuie să o facă în scris, în mod clar, expres și neechivoc, prin transmiterea unui e-mail în acest sens Vânzătorului, la adresa de e-mail afișată pe site. Odată cu revocarea acceptului pentru Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul acceptă că renunță la: accesul la bunurile și/sau serviciile oferite de Vânzător prin intermediul site-ului, primirea newsletterelor și/sau comunicărilor din partea Vânzătorului de orice natură (electronice etc.).
Cu titlu de excepție, Cumpărătorul/Clientul nu poate să își revoce acordul exprimat în favoarea respectării Termenilor și Condițiilor Online pe perioada derulării unui contract, până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor contractelor neonorate față de Vânzător pentru produsele livrate și/sau serviciile prestate în baza comenzii onorate de Vânzător.
Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele dintre modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
Vânzătorul poate publica pe site informații despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
În cazul plăților online sau prin virament, Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională – leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR etc. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă exclusiv Clientul.
În imaginile de prezentare a bunurilor și/sau serviciilor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse/accesorii etc., decât cele comercializate pe site și care sunt utilizate pentru a crea o grafică ambientală plăcută, prezența lor în acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot să nu fie incluse în componența și/sau costurile bunurilor respective și implicit nu vor fi livrate împreună cu acestea.
Informațiile, respectiv imaginile/pozele bunurilor de pe site au caracter informativ, iar bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe site din punct de vedere al culorii sau nuanței.
Promoțiile/ofertele prezentate pe site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate. În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile.
Prezența bunurilor pe site NU garantează existența lor în stoc. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea comenzii. În cazul în care bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.
Pentru o bună informare a sa, Cumpărătorul va monitoriza permanent Termenii și Condițiile Online, care pot fi actualizate, modificate și completate oricând de Vânzător.
În cazul unor neînțelegeri, se aplică Termenii și Condițiile Online valabile la momentul apariției neînțelegerii între părți și notificării acesteia în scris de către Cumpărător către Vânzător.
Prin folosirea site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse site-ului, conținutului, Vânzătorului sau oricărui terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
Conținutul, astfel cum este definit în prezentul document, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modifi…
Orice conținut la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența prezentului document, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Vânzător și acesta, și fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea Vânzătorului cu referire la acel conținut.
Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile documentului.
Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document sau prin acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
COMANDA
Clientul/Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate expres pe site. Odată adăugat în coș, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil. Adăugarea unui bun/serviciu în coș, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.
Pentru a finaliza o comandă, Cumpărătorul trebuie să completeze toate câmpurile din formularul de pe site. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul garantează că toate datele furnizate sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să îl contacteze prin orice mijloc disponibil, în termen de 48 de ore pentru confirmarea comenzii.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile, fără obligații ulterioare sau daune-interese, în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a tranzacției;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător;
– datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete sau incorecte;
– produsele nu mai sunt în stoc.
În cazul în care un bun și/sau serviciu nu poate fi livrat, Vânzătorul va informa Cumpărătorul și va returna contravaloarea în maxim 14 zile.
FACTURARE – PLATA
Prețurile bunurilor și serviciilor afișate pe site sunt în lei (RON) și nu conțin TVA. Prețul bunurilor este evidențiat separat de prețul serviciilor.
Facturarea bunurilor și/sau serviciilor achiziționate se face pe baza informațiilor furnizate de Cumpărător în formularul de pe site. Vânzătorul nu răspunde de corectitudinea acestor informații.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul emite factura în format electronic, disponibilă în contul Cumpărătorului sau transmisă pe e-mail.
Pentru comenzile achitate online sau prin virament, livrarea bunurilor are loc numai după încasarea integrală a sumei în contul Vânzătorului. În caz contrar, comanda va fi anulată automat în termen de 15 zile calendaristice.
CONDIȚII DE LIVRARE A BUNURILOR
La livrare, bunul va fi însoțit de următoarele documente: certificat de garanție (inclusiv instrucțiuni de utilizare), schiță de montaj (dacă este cazul) și orice alt act solicitat de legislația în vigoare.
Vânzătorul se obligă să livreze bunul comandat și achiziționat prin flotă proprie sau curier, în termen de maxim 80 de zile de la data comenzii pentru produsele de mobilier. Excepție fac perioadele legale de sărbători, promoțiile sau situațiile de forță majoră.
Bunurile se livrează ambalate corespunzător, împreună cu documentele aferente. Livrarea se face doar pe teritoriul României. Dacă există termene diferite pentru livrare, acestea vor fi comasate și livrate în cel mai lung termen.
La recepția produselor, Cumpărătorul va semna documentul de livrare. Se recomandă verificarea ambalajelor împreună cu reprezentantul Vânzătorului sau al curierului. Orice deteriorări vizibile trebuie semnalate pe documentul de livrare.
Livrarea nu include montajul. Defectele apărute în urma montajului necorespunzător nu pot fi imputate Vânzătorului. Livrarea se face până în fața imobilului.
IMPORTANT: Înainte de montare, verificați integritatea elementelor. Montarea echivalează cu acceptarea conformității produsului. Sesizările ulterioare privind defecte vizuale (zgârieturi, ciobituri etc.) vor fi respinse.
În contextul pandemiei SARS-CoV-2/COVID-19, vă rugăm să respectați măsurile de siguranță: mască, mănuși, distanțare.
MONTAJUL
YOURSPACEDESIGN SRL NU ASIGURĂ MONTAJUL în mod direct. Vă pune la dispoziție posibilitatea de a încheia contracte de montaj cu prestatori autorizați. Relația contractuală se desfășoară direct între client și montator.
GARANȚII
Toate bunurile comercializate beneficiază de garanție conform legii și politicilor comerciale ale Vânzătorului. Produsele sunt însoțite de certificate de garanție, care pot fi transmise și pe e-mail, la solicitarea clientului.
Cumpărătorul este responsabil să-și actualizeze datele din cont pentru o comunicare corectă a certificatului de garanție.
DREPTUL DE RETRAGERE
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu neprestt încă, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea unui motiv și fără costuri suplimentare, cu excepția celor prevăzute în prezentul document.
Termenul de 14 zile începe:
– de la data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului;
– în cazul unui bun format din mai multe loturi sau piese, de la data recepției ultimei piese.
Cumpărătorul va returna bunurile fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la comunicarea deciziei de retragere. Bunurile trebuie returnate în siguranță, preferabil în ambalajul original, însoțite de factură și documentația aferentă.
Dacă bunul returnat a fost montat, acesta trebuie demontat fără a-i afecta integritatea, pentru a putea fi revândut ca nou. Returul se face pe baza unui proces-verbal de predare-primire.
Costurile de retur sunt suportate de Cumpărător, cu excepția cazurilor în care returul este cauzat de o greșeală a Vânzătorului (bun greșit, defect etc.).
Suma achitată va fi rambursată în termen de 14 zile, prin aceleași metode de plată utilizate inițial. Rambursarea se face doar în contul indicat de Cumpărător.
Dacă bunul este returnat într-o stare care nu mai permite revânzarea ca nou, Vânzătorul își rezervă dreptul de a reține o sumă din valoarea rambursată, aferentă recondiționării sau de a refuza returul. Cumpărătorul poate solicita înapoierea bunului refuzat, pe cheltuiala proprie.
Vânzătorul poate limita dreptul de retur pentru clienții care returnează în mod repetat sau abuziv.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere:
– serviciile deja prestate integral;
– produsele realizate după specificațiile clientului;
– bunuri care, din motive de igienă, nu pot fi returnate (saltele, lenjerii etc.);
– bunuri montate și apoi demontate, care nu mai pot fi revândute ca noi.
Prin acceptarea acestor termeni, Cumpărătorul ia la cunoștință toate condițiile de retur și retragere prevăzute mai sus.
CONFIDENȚIALITATE
Vânzătorul va păstra confidențialitatea informațiilor furnizate de Cumpărător. Acestea pot fi divulgate doar în condițiile legale sau conform celor prevăzute în prezentul document.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau altă formă de dezvăluire nu va fi făcută de Cumpărător fără acordul prealabil scris al Vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul site-ului, Cumpărătorul oferă Vânzătorului dreptul de a utiliza aceste materiale în scopuri proprii.
COMUNICĂRI COMERCIALE
Utilizatorul/Clientul își poate modifica oricând opțiunea cu privire la comunicările comerciale din partea Vânzătorului, prin:
– accesarea linkului de dezabonare din e-mail;
– trimiterea unui e-mail către Vânzător.
Vânzătorul poate trimite comunicări despre produse complementare, solicitări de feedback, sau newslettere, doar cu acordul explicit al utilizatorului.
REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
Utilizatorii pot scrie recenzii sau adresa întrebări în secțiunile desemnate. Conținutul acestora trebuie să respecte următoarele reguli:
– să se refere la caracteristici reale ale produselor sau serviciilor;
– să nu conțină limbaj ofensator;
– să nu promoveze alte branduri sau site-uri;
– să nu includă date cu caracter personal.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modera sau șterge conținutul care nu respectă aceste reguli.
Pentru sesizări sau reclamații legate de produse sau servicii, Cumpărătorii pot contacta Vânzătorul la adresa office@great2design.ro sau telefonic la 0757080153. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice.
RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune cauzate de neîndeplinirea obligațiilor contractuale din motive independente de voința sa. Răspunderea revine Cumpărătorului pentru utilizarea produselor în mod necorespunzător sau contrar instrucțiunilor.
Cumpărătorul este responsabil pentru păstrarea confidențialității contului și parolei. Utilizarea site-ului implică acceptarea termenilor și condițiilor în vigoare la data utilizării.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza Termenii și Condițiile. Orice modificare va fi publicată pe site și va intra în vigoare de la data publicării.
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în conformitate cu Politica de Confidențialitate disponibilă pe site.
COOKIE-URI
Folosirea cookie-urilor este descrisă în Politica de Cookies disponibilă pe site.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta anumite servicii legate de onorarea comenzii, fără a necesita acordul Cumpărătorului, cu condiția informării acestuia.
FORȚA MAJORĂ
Nicio parte nu este responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor în caz de forță majoră (evenimente imprevizibile, în afara controlului părților). În cazul în care situația persistă peste 15 zile, oricare parte poate rezilia contractul cu notificare.
LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Prezentul document este guvernat de legea română. Litigiile se vor soluționa pe cale amiabilă sau, dacă nu este posibil, de către instanțele competente de la sediul Vânzătorului.
DISPOZIȚII FINALE
Prin utilizarea site-ului, Utilizatorul/Cumpărătorul declară că a citit, înțeles și acceptat termenii și condițiile prezentate. Dacă o clauză devine nulă, restul prevederilor rămân valabile.